// Strawberry Cupcake


Hello World! my name is nur shabila farhan . just call me bella for my short name and im thirteen years old still young . pleace be nice at my blog . if you respect me , i respect you back . thankyou (Y)


► My Biography
► link
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
my life !
Friday 7 June 2013 | 04:13 | 0 Sweet Cupcake



         ASALAMUALAIKUM..HYE! nama sye NURSHABILA ...umur sye 13 thun..sye tinggal d sitiawan,perak...sye buat BLOG nie untuk menceritekn kisah hidup sye dan other my friends...i hope you are enjoyed...sye seorang yg baik,peramah tu ad sikit..snang berkawan ..menyanyi pon boleh tp kdg2 suare tu rosak sikit sbb ank tekak x seberape nk elok...sye ad 3 org adek bradek sye ank ke-2 .hidup sye bgai roda yg berputar kdg2  d bwh kdg2 d ats..so i happy in my life..hidup x prnah sensare..slalu bhagia with my family...dkat skola org ske berkwn ..sye rse best dgn hidup sye..so nk thu lg kisah sye..jenguk2 lah kisah hidup sye d blog ini..ASSALAMUALAIKUM .BYE!